Något jag faktiskt saknat.

Efter en mycket händelserik dag så är jag faktiskt väldigt trött. Vet faktiskt inte om den var så mer händelsetik än någon annan dag men ändå. Skolan hela dagen, såklart. Fick goda besked på matten då jag äntligen är klar med den där jääääkla kursen.  Äntligen. Men insåg just när jag skrev det där... "Ska göra klart Matte B först, sen ska jag skriva in mig på körskolan". Kommer det hända nu eller kommer jag skjuta ett tag på de...? Åååh, får lite ångest. Men nu tillbaka till saken. Åkte till Agnes efter skolan och åt middag och hade en trevlig stund. Jag blir bara konstigare och konstigare för varje dag som går. Men efter det så gjorde vi något jag saknat väldigt mycket, åkte till stallen. Gosch, vad det har varit saknat. Men nu jävlar säger jag bara! Jag och Agnes har nu blivit medryttare på Lindhas hästa. Åh, så mysigt! Körde bara lite grundsaker i stallet ikväll men får se vad som händer nästa vecka. Ska faktiskt rida Penta nu (bilden) red ju förut Cue. Kommer nog sakna den lilla ponken, men vill också utveckas i mitt ridande och hoppas Penta vill vara villig och hjälpa mig med de. :) 

Min telefon dampade lite idag också så gjode en återställare på den, så nu är allting borta.. Så ni kan ju gissa vad jag gör för tillfället? Men snart orkar jag inte de mer utan ska sovaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0