En dag på sjukhuset

Började min dag med att vakna upp bredvid älsklingen. Vi tog sedan och pallrade oss till sjukhuset och ögonmottagningens avdelning. Väl där blev det en massa väntande, kollande av ögon och ögondroppar som gjorde att jag såg hög ut. (där av min stora pupill på bilden) Dropparna gjorde även att jag såg dåligt på nära håll och fick därför känna på hur det kändes att inte kunna se ordentligt för en dag. Extremt jobbigt då jag inte ens kunde kolla vad klockan var... När vi gick därifrån fick jag med mig ett par extremt fula provglasögon som jag ska ha när jag läser, kollar på tv och sitter vid datorn. Ska ha det för att se om de är de som är problemet till min huvudvärk. Är det de som är problemet så kommer jag om en månad att få glasögon på riktigt. Ett par snyggare! Hoppas faktiskt att det är de som är problemet om jag ska vara ärlig. Annars måste jag fortsätta kolla upp vad som är problemet.

Så just nu sitter jag med mins fula glasögon, kollar på tv och myser med min älskling. Hoppas alla får en bra helg, för de ska jag ha!

(blir nog ingen uppdatering fören på söndag, tidigast.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0