2/2

Och nu var 2/2 prov gjorda. Hoppas på ett possitivt svar från dom båda. Men återstår att se. Alla ställer in sig på helg, men jag räknar fortfarande ner till min. 7 dagar kvar... Men ska bli fruktanssvärt skönt att få komma hem iallafall. Även om de kommer bli plugg och jobb mest hela helgen. Men efter två prov idag så förtjänar jag en vilokväll ikväll. Hoppas på god middag, godis och mys. 

Men de jag längtar till först och främst till är att ge min älskling en sista puss innan han åker till edsåsdalen och jag åker hem för att jobba. Vissa tycker kanske de är jättefånigt att jag tycker en helg är länge, men när man i princip bor med en person så är en helg länge. Tycker de är skönt att vara utan honom en dag och göra något annat, men sedan vill jag ha honom hos mig igen. Och nej, jag umgås inte bara med honom. Jag umgås väldigt mycket med mina andra vänner också. Antingen är han med eller så ses vi senare på kvällen. :) Ja, nu vet ni de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0