World Trade Center, tvillingtornen.



Idag är det 10 år sedan world trade center rasade. Tiden går så fort. Jag var 6 år då, nästan 7. Och kommer faktiskt ihåg denna händelse. Så tragiskt, så hemskt. Att folk har mage till att göra sånt här. När jag gick i 9an gjorde jag ett stort arbete runt denna händelse. Och jag kan tala om för er, jag förstår fan ingenting. Så många sidor, så många ord. Men ändå förstår jag inte varför dom gjorde det, vad grunden till att döda så många människor var. Jag tror min uppsats blev runt 20 sidor allt som allt. Och det var bara lite av allt jag kunnat skriva. Men är det någonting spännande ni vill läsa om så läs om denna händelse.

Mina tankar har idag gått till alla anhöriga som förlorade sina nära och kära just denna dag för 10 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0