Varför gör det så ont?

Något som jag länge har undrat över är. Varför småsår svider mer än köttsår? Idag när vi satt och rensade detta underbart goda älgkött så skar jag mig på fingrarna. Två stycken. Det kändes då som att det skulle blöda floder men det syntes inte ens. Det gick över och jag tänkte "jag inbilla mig väl". Men, det gjorde jag inte. För nu värker mina fingrar igen men jag känner mig så dum när det inte ens syns?! Detta är något som jag stör mig så sjukt mycket på. När man blöder floder gör det knappt ont, när det inte syns känns det som man ska blöda floder.
Det är så, ja. Jag vet. Alla säger det. Men är det någon som har en vettig förklaring?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu är dagens blogg avgjord!

Vann du inte? Det är lugnt, anmäl dig igen bara!



Kram!

2011-09-23 @ 19:55:08
URL: http://hhafstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0