Vad hände?

Känner mig så otorligt duktig som tog och ställde sig och gjorde våfflor sådär på morgonkvisten. Vet inte vad det tog åt mig. Skulle aldrig ha gjort det om det var en vanlig dag. Men tydligen så var det inte det, höhö. Måste också tillägga att jag inte brände en ända våffla. Vaknade klockan 8 då henke inte kunde somna om.. Dock förstår jag honom när han fick ljusstrålarna rakt i ansiktet. Stackarn. Så ett avsnitt av Gossip Girl så stek vi upp sen. Vad har vi hunnit med sedan dess? Jo, kastat blommor, plockat ihop studsmattan, packat och åkt till Henke. Har också påbörjat plugget lite. En sak färdigt. Dock så fatta jag ingenting av matten så det är bara skjuta upp det tills jag kan få hjälp av mattesnillet Agnes.
Vad hände igår? Jo, tog med mig Henke, Maja och Nicke ut och fotade. Vilket inte gick så  bra som jag hade hoppats på. Så får ut och fota när jag kommer till stan igen. Mina ide funkade inte riktigt att fota hemma i skogen. Kan också bjuda på en bild. För er som inte ser var det är så är det ett björnspår. Som befinner sig vid vårat potatisland på gården. Så för er som är rädd för att bli uppäten av en björn. Välkommen hem till mig. Skämt och sido. Den är nog borta nu, men jag är rädd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0