Tiden går så fort när man är lycklig.



Längtar redan nu så extremt mycket till fredagen. Känner på mig att den kommer att bli bäst. För det är nämligen så att jag och min älskling firar ett halv år. Tiden går så fort. Men iallafall, då ska vi fira det genom att åka och bowla och äta middag med våra fina vänner Amanda och Martin. Det kan inte bli annat än bäst! Dock ska jag klara mig igenom tre timmar Naturkunskap och tre timmar Matte innan jag får njuta av mitt sällskap. Men vem gör inte det när man har världens bästa kväll att se framemot?

Men mamma om du läser detta så behöver du inte räkna med att jag är hemma. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

oh, jag längtar också! jag vill ha fredag nu nu nu :DD

2011-09-14 @ 12:40:55
URL: http://worldsofalovesong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0