Tacos med mina fina. ♥



Händiga Hannah har satt igång och snart är det inte lika tomt uppe på väggarna längre. Hela två krokar har jag fått upp ;) Nu väntar jag på att spiken ska komma sen ska jag spika upp tavlorna också. Wohoo. Börjar verkligen känna mig som hemma här på körfältet nu när jag börjar få upp mina saker på väggarna och saker som jag trivs med.

Snart kommer Martin och Amanda hit. Då står det tacos på schemat. Älsklingen fördriver tid med att kolla på när folk spelar. Men något måste han väl göra medan jag spikar och skruvar? Vad som händer senare är fortfarande oklart. Lär väl bli Amanda och Martin mest hela kvällen. Sen kanske träffa Jonna en snabbis också. Men hon kommer till stan så sent så vi får se hur det blir med den saken eftersom Henke ska upp tidigt imorgon medan jag får ligga kvar i sängen och sova. Jag älskar måndagar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0