Skitväder är vad det är



Sitter hemma i en tom och tyst lägenhet. Blir lite mer deprimerad när jag inte kan lyssna på mina favoritlåtar då dom inte längre finns på spotify. Dom finns, men inte för sådana som mig som är för snål att betala något. Aja, livet leker eller nått. Har gjort den konstigaste uppgiften jag någonsin fått på skolan. En uppgift att försämra miljön och inte förbättrar. Aja, den blev coolast iallafall.

Min mage ropar efter mat men vet inte vad jag bjuder på. Pyttipanna är vad som ligger i min frys. Men det är jag inte sugen på. Så jag tror det blir en äggmiddag för min del. Ska även hoppa i badet och spa lite med mig själv. För ikväll åker jag till min kära vän Emma som jag inte träffat på år och dar. Sover där inatt eftersom hon slutar jobba så sent så hinner inte träffa henne annars.

Nu ropar magen och sen badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0