Skitsamma läs om ni vill



Vad har hänt de senaste dagarna? Jo, har hängt med Amanda, Henke och Martin. Både igår och idag. Dock var inte Henke med idag. Vad har vi gjort? Jo, kollat på tv, film, svullat osv.

Vad har hänt på skolan? Inte så mycket. Slutar mest tidigt varje dag. Gör roliga uppgifter och utmanar ettorna. Vi ska vinna vi ska ta dom osv. Kan visa en uppgift jag och Natalie gjorde. Skulle designa en väska och skapa en affisch. Kunde tydligen inte visa den för jag har lagt dom på ett ställe som jag tydligen inte kommer åt hemma. Aja.

Imorgon följer jag med Henke till hans farmor och farfar och äter middag. Ska bli mysigt då jag träffat dom förut. Sen stannar jag där tills på fredag då jag hoppas på hämtning av mig bror. Är ju som ledig på fredag, hihi. Sovmoooorgon! Är ganska gött att sluta vid 11.00 imorgon, om inte tidigare och inte börja fören 12.30 på Måndag. Snacka om chill.

Sämsta inlägger på länge tror jag. Men får tacka er som läser. Designen är på G att bli bättre. Men det tar sin lilla tid när man prioriterar sina vänner, pojkvän och familj före.

Äsch, lika bra att sluta skriva nu innan ni somnar. Hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0