Sjukling

 

 

Detta är vad jag gör just nu. Ligger hemma i sängen. Som jag skrev igår så hade jag ont i huvudet. Vilket jag fortfarande hade i morse men mycket värre. Frossan hade kommit och jag mådde illa. På bussen in i stan trodde jag att jag skulle dö eller nått. Henke kände på min kind och konstaterade att jag var kall. Sedan kände han på min panna och säger svett. Så ni kanske förstår vilken rolig morgon jag har haft. Åkte iallafall hem till lägenheten på en gång och sov. Trodde jag var lite bättre när jag vaknade tills jag ställde mig upp. Så håller mig i sängen ett tag till i hopp om att kunna gå på skolan i eftermiddag. Har ju också tvätt tid som skulle vara bra om jag kunde använda så håll tummarna!

Tänkte också säga att blogg.se app har kommit ut nu! Så kommer bli mycket mer bilder på vad jag gör om dagarna då jag fotar det för det mesta med telefonen. Kommer förmodligen att komma upp lite fler inlägg. Visst låter det bra?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0