Min bror, Robin.

Detta är alltså min storebror Robin. 18 år och går Bil System Teknik på en skola i Arjeplog. Nytaget körkort så kör så mycket han bara får chansen. Eller nytt och nytt, det var väl någon månad sedan iallafall? Jag står iallafall väldigt nära honom och han vet det mest om mig. Dock har vi tappat kontakt väldigt mycket nu när han flyttade. Han var annars den som jag gjorde allt med. Vi hade gemensamma kompisar så vi umgicks hela tiden. Så det blev ett extremt stort hål när han försvann. Men nu är det hans sista år där uppe. Vilket jag tror både han och jag tycker är vädligt synd eftersom både trivs som fisken i havet där uppe. Ska försöka åka upp dit så mycket som bara är möjligt nu när det är sista året. För sen vet man aldrig när man kommer att få träffa alla där uppe. Kommer sakna alla så sjukt mycket, eller ah. Jag saknar dom redan. han har också en flickvän som heter Jonna. Mycket trevlig prick! Har dock bara träffat henne en gång då hon bor i stockholm. Men hoppas på att få träffa henne snart! Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Kommentarer
Postat av: jinna

hihi tackar för glad prick ;-) du glömde ju skriva att han var lycklig med mig ju ^^ hehe skoja. jag kommer upp till höstis då dka ve ses och ha kul :-P<3

2011-09-27 @ 08:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0