Min bror, Micke.

Börjar uppifrån och ner av mina syskon. Det här är min bror micke. 23 år och bor i Hammerdal för tillfället. Man vet inte riktigt vad man ska säga om honom. Han är väldigt speciell av sig. Men snäll och ställer alltid upp för våran familj i alla lägen. Jag är inte ett dugg lik honom utan jag är fåret i familjen och är lik min mamma. Resten av mina syskon är lik pappa. Dock har jag bara två helsyskon som kommer att dyka upp senare. Men jag och Micke har alltså bara samma pappa. Vet inte riktigt vad det är du vill veta Sofia, så kommentera gärna och berätta det så skriver jag det i nästan inlägg om min familj! Kommer alltså upp ett inlägg lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är roligt att bara " lära känna dig lite mer" ett sätt är ju genom att man vet lite om familjen och så. DU bestämmer själv hur mycket du vill skriva :) det uppskattas.

2011-09-24 @ 08:45:26
Postat av: Anonym

<3

2011-10-08 @ 13:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0