Längtar efter er.

Bild från den 16 september.
Gårdagen har jag inga ord på hur den var. Antingen var den dåligt eller bra. Men den var ingenting av det. Jag hade ont i mina jävla cp knölar på fötterna så jag kunde inte ens gå rikigt. Är så less på att jag inte kan gå i vilka skor jag vill utan att jag ska få ont i fötterna så jag inte kan fortsätta. Jag hoppas att vi inte ska ut och fota i eftermiddag för då kommmer jag inte att kunna delta eftersom jag inte kan gå i mina skor. Så då är det bara att göra uppgiften på annat sätt. Åh, så less.
Idag har vi våran konstiga lärare också så kommer sitta en lektion utan att fatta något. Åhh, sedan möte efter skolan och efter det åka till sjukhuset och hälsa på mamma. Kommer få träffa mina syskon också, åååh. Längtar efter som små krabaten.
Vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0