Länge sedan nu, eller?

Har inte skrivit på länge. Men vad har hänt de senaste dagarna? I onsdags så förstod jag tillslut liiiite mer av lektionen vi hade. Så kanske blir lite klokare på det trots allt. Men det ska man inte räkna för mycket på! I tisdagskväll som jag hos Henke, även igår. Har fått min fina iphone nu också. Så nu känner jag verkligen hur glad jag är att jag jobbade dessa veckor i sommar. För jag hade pengar till min iphone och nu ska resten sätast in på mitt sparkonto. För det är inte länge till körkort nu. Brumbruuum.
Vad händer i eftermiddag? Ja, ska nog umgås med min fina vän Jonna. Och ha svenska. Hade ju Engelska nu på morgonen, en timme kanske? Sedan har jag försökt fördriva tiden på annat sätt. Kommit på att jag har en nördig klass. I princip alla sitter och spelar...
Imorgon är det fredag och det vet ni vad det betyder, käääääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0