Kan man glömma något som är oförlåtligt?

Om jag hade vetat att det skulle bli såhär hade jag aldrig accepterat det.
Att behöva läsa om ditt liv på facebook.
Det ska fan inte vara så!?
Du har skaffat dig något nytt och glömmer bort det gamla.
Precis som en tröja.
Man har den ett tag, sedan köper man en ny och den gamla glöms bort.
Förut gick jag runt och väntade.
Men det gör jag inte längre.
Ett samtal, ett smsa eller ett inlägg på facebook är för mycket begärt.
Det är bara nya som förtjänar det.
Hur ska jag hunna glömma och förlåta?
Rädslan av att det ska hända igen kommer aldrig försvinna.
Jag vet att du en vacker dag kommer att förstå.
Men jag vet inte när den dagen kommer att komma.
Om den någonsin kommer att komma innan det för försent.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Tänker du på oss lika ofta?
Jag tar upp telefonen och slår ditt nummer.
Men ångrar mig.
För vad tjänar det till?
Vi saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Agnes

han förstår inte vad han missar <3

2011-09-29 @ 19:06:21
URL: http://agnestomasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0