Jag älskar er, tjejer.








Mina fina matvrak


























En kväll med tjejerna kan sluta med en snygg kille som heter Walter, eller stavas det Valter? Han är dessutom snäll och ger oss mjölk till våran katastrofala dipp. Som hämtades i ett blommigt glas viktigt viktigt. Slutar upp i kaos när Jonna tappat sin plupp till sin hörslur när hon ska cykla hem. Slutar med att Amandas skosnöre försöker smita. Slutar med en massa svull och idol. Massa skratt och flumm. Och oj så jag tycker om dessa tjejer.

Det bästa av allt är att vi inte alls bor långt ifrån varanda. Detta kan var göra varje kväll om vi så vill

Kommentarer
Postat av: Jonna

Min babe heter Valter med vanligt v! Trevlig kväll som lätt bör göras om, puss!

2011-09-12 @ 22:28:42
URL: http://indiedrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0