Ingen vill mig något gott.

Dagen hade att erbjuda, ja vad erbjöd den? En rolig lektion med Alee. Ska skylta ett skyltfönster. Ska bli riktigt kul att se vad det blir av det. Vi fick den stora äran att skylta Turkos. Fina söta lilla turkos. Sedan på ica och handla mat, spännande spännande. Hem, var ut och sprang ännu en runda men denna gången med älskling och jag kan säga att jag dog. Mina bven var helt slut sedan igår och av att springa idag gjorde det då inte bättre. Tycker det är fasligt långt ner till toalettstolen nu för tiden. Henke tycker dock att det var kul. Men kunde inte pressa mig tills benen gav med sig utan det var ett hugg vid revbenen som stoppade mig. Vet inte vad det var men ont gjorde det. Tyvärr så blev det så. Jag som ville pressa mig tills all energi var slut i kroppen. Men det ville tydligen inte min kropp. Menmen, blev hem och sova, vakna och tycka att mitt rum var på tök för stökigt så satte gång och städa. Klar med det som kom André som precis fått körkort och hämtade upp mig och Henke. Axel var också med såklart. Så har åkt bil mesta delen av kvällen och insett det att inte en ända affär har den osten jag vill ha här inne i stan. Men gamla hederliga ICA i Hammerdal har den, så får väl åka dit och handla bara för jag vill ha min ost!
Aja, nu ska vi sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0