Idag är ingen vanlig dag inte



Angående förra inlägget så är det ingenting nytt som hänt. Utan det är bara saker som pågått i cirka 1 år i mitt liv. Så det är ingenting nytt. Men tack till er som bryr sig. Det  är er jag vet att jag kan lita på.

Men iallafall idag kände jag att det var väldigt meningsfullt att kliva, få hicka och gå på skolan och få 2 kakor sen sluta. Men, vad säger man? Tack för fikat Therese! Tror faktiskt inte att jag kunde få en bättre mentor om jag ska vara ärlig. Har packat ner allting som ska med i helgen. Eller ah, jag tror iallafall att jag har det. Ska passa på att tvätta nu när jag är hemma också. Så mycket skönare att kunna göra det när man vill, hur länge man vill utan att någon klagar. Eller ah, mamma brukar klaga på hur jag tvättar ibland men so what? Jag bryr mig inte ;) Jag tvättar iallafall mina egna kläder! hihi.

Ska snart ner på stan och kolla om jag hittar färgpatroner till skrivaren, sedan hem till lägenheten och hämta väskan och gå till Annvors jobb och vänta på att hon slutar. Sen blir det middag. Och vet nu vad? Jag tänker hylla henne idag! För idag är ingen vanlig dag utan idag är henne fördelsedag, hurra hurra hurra. Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0