Hemma hos min älskling

Skolan idag gick förvånandsvärt bra. Äntligen har vi haft en bra lektion med våran lärare i projekt och företagande. Oj vad han hade ändrat sig. Men det är bara bra. Gjorde inte så mycket på foto lektionen heller utan vi kollade bara på en film och jag visade upp lite bilder. Nu ligger jag hemma hos älsklingen och försöker göra lite på engelska uppgiften. Men kan säga att det inte alls går bra. Är helt tomt i mitt huvud och den dunkar och värken. Känner mig helt slut i kroppen och mina ögon vill bara stängas. Så tror inte att det blir så mycket mer för kvällen. Men jag har iallafall påbörjat något. Och det är inte alls någon bråska med det då vi har 5 veckor på oss att göra den. Och jag vet vad jag ska göra så. 

Har också kommit på en negativ sak med att plugga hos sin pojkvän. Det räcker med att han ger mig en puss så är jag fast där istället. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0