Hem kära hem <3

Sitter i sängen och har precis ätit frukost. Blev hemma idag med då jag hade feberkänningar igår kväll innan jag somnade. Så tänkte det att det var lika bra att vara hemma och bli helt frisk. För jag vill verkligen inte bli sjukare. Känns som jag hamnar efter så sjukt mycket under tiden jag är borta i skolan. Så vi får hoppas att det ger med sig.

Mamma ringde nyss också och sa att dom var påväg in till stan så får skjuts av din hem. Gud så skönt att få komma hem. Dock kommer min helg bestå av att tvätta som för någon helg sedan. Men så är det att bo hemifrån. Man måste ta hand om allt sådant själv. Men men, vad ska man göra? :) jag klagar faktiskt inte. Då jag tycker det är lärorikt och göra allt sådant nu så jag inte står där en vacker dag och inte har hjälp av mamma längre.

Men ska ta och försöka få på mig några kläder och packa ihop tills mamma kommer och hämtar mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0