Godmorgon världen



Känslan jag får av denna bild är speciell. Den får mig att tänka på allt som jag mist i mitt liv. Skuggen är för mig inte en skugga. Utan för mig kan det vara någon av mina nära och kära som visar sig.

Aja, godmorgon alla läsare. Klockan är 08.40 och jag börjar 12,30. Wohoo. Känns lite jobbigt att inte kunna sova då faktiskt. Vaknade när Henke skulle kliva upp och sedan var jag vaken. Buhu. Menmen, ligga och dra sig i sängen ett bra tag, sedan hoppa in i en dusch och fixa sig. Sen ska jag föreslå att jag och Amanda ska äta upp resterna som vi åt till middag igår till lunch sedan vandra till skolan. Vad som händer sedan är ännu oklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0