Ett halvår





Dålig uppdatering jag vet, men jag har faktiskt ett liv utanför datorn! Jag kommer visa lite mer bilder en vad jag gjort de senaste dagarna. Men bara inte just nu. För snart är det middag, sedan åker vi förmodligen in till stan. Vi menas jag och henke.

I fredags så firade vi ett halvår. Tiden går så fasligt fort. Men gud så lycklig jag är. Iallafall så firades det tillsammans med Amanda och Martin på bowlinghallen och sedan middag hemma hos Amanda på körfältet. Det är det de kommer komma upp bilder på senare. Men bjuder iallafall på två bilder från när jag och älsklingen fick den stora äran att dela på en fottöjl medans Amanda och Martin tjockade ut sig i soffan. Fast sedan gjorde vi en soffa av två fottöljer, haha. Aja, bilder kommer senare så får ni se min kväll. Resten av helgen har spenderats hos Henke så har inte träffat mammsen något i helgen, buhu. Men henne kommer jag träffa imorgon, jippiieee.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

grattis :D

2011-09-19 @ 12:28:51
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0