Visa respekt.

Bilden ovan säger det mesta. Grannarna under mig och Anette är inte de bästa. Att ligga i sängen och behöva lyssna på deras musik är inte precis det jag vill. Jag vill kunna ligga här i lugn och ro utan att behöva tänka på vad dom håller på med där nere. Inatt är förtsta natten jag sover själv i lägenheten. Jag är nervös. Just för att dom bor där. Dom drar hit dom mest konstiga typerna osv.. Men jag hoppas att jag slipper höra dom något mer inatt. Eller någon annan natt.
Det jag vill säga är att jag tycker man ska visa respekt till folk som bor i samma hus. Jag menar, när min familj går och lägger sig sätter jag i hörlurar i datorn. Och då är jag inte ens på samma våning som dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0