Stress

Somnar inte på kvällarna. Vill inte kliva upp på mornarna. Njuter inte av helgerna. Lika trött varje dag. Tecken på stress. Jag måste lugna ner mig. För jag har upplevt magkatarr en gång och vill inte göra det igen. Men det är svårt att lugna ner mig med allt som händer runt om kring mig. Skolan, begravningar, familjen, allt. Allting händer på en gång. Det kommer snart sluta med att jag ligger hemma med magkatarr igen. Vill inte, ska inte, får inte.

Jag behöver lov. Så jag förhoppningsvis hinner stanna upp och andas. Så jag förhoppningsvis kan börja sova på kvällarna och vakna på mornarna och vara pigg. Jag hoppas. Men inleder lovet med en begravning. Så får se hur det blir med den saken..

Kommentarer
Postat av: kricka!

skriv en insändare nu!

2011-10-24 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0