Nostalgi

Vet inte hur jag ska sammanfatta mina två senaste dagar. Eller nä, rättare sagt tre. I måndags fick jag inte mycket sömn då jag låg och var orolig hela natten. Allt på grund av mina grannar. Vilket ledde till en mycket trött och stressad flicka i Tisdags morse. Och alla som känner mig vet hur det slutar. Ett rent kaos, som följde mig resten av dagen. Men fick ihop ett väldigt fint skyltfönster på Turkos och lite annat. (Visar er senare) Avslutade går dagens kväll med en sväng på gymmet med bästa Amanda och sedan hem till min sambo för 2 månader. Och jag tror inte det är så svårt att lista ut vem det kan vara. Jo, min lilla älskling :') Vaknade sedan upp i morse och kände på mig att det kommer bli en låååång skoldag. Vilket det blev också. Började morgonen med kaos, igen. Sedan lektion och jag höll på att somna. Inte bara jag utan resten och flickorna också. Men fick träffa min vän Marcus iaf, vilket gjorde min dag ett snäpp bättre. Avslutade också denna dag med Pizza och tvätt hemma hos Jonna med tjejerna, prata gamla barnprogram och blev galet nostalgisk. Är så glad att jag fick växa upp på 90-talet , för dom programen kan inget slå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0