Grattis Nicke.

Vill börja med att säga att jag är så glad över alla söta kommentarer jag fått på senaste tiden! Det värmer väldigt mycket just nu. Sedan vill jag berätta att jag äntligen sitter hemma hos mor. Veckan är över och det är bara nästa vecka jag ska stå ut med. Sedan är det lov. Efterlängtade, härliga lov. Sedan fyller jag år och tiden går så fort. 

Just nu sitter jag i det enda varma rummet i hela huset. Men trots det så sitter jag under en filt, åh. Saknar min varma älskling här. Men har suttit och kollat på svärföräldrarna från helvetet med Nicke sedan jag kom hem. Sedan väntas middagsgäster för det är så att Nicke fyller hela 9 år idag. Så stor han blir. Och så liten han känns. Han växer inte upp i mina ögon. Han är fortfarande min lilla pojke som satt och gnussade på min öronsnibbar såfort han fick chansen. Ååh, Grattis min stora pojke! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0