Sista lovdagen

Trodde att jag skulle få spendera mina sista dagar på lovet med min älskling men så blev inte fallet. Utan han skulle iväg och lana med sina vänner så jag får inte träffa honom något mer detta lov. Känns ganska fattigt att vara med honom såhär 3 dagar på hela lovet. Då inräknat helgerna också.. Menmen, fick äta lunch med honom idag iallafall så fick träffa honom i någon sekund iallafall. Men dagen har för övrigt varit bra. Fick träffa Zebbe och fick med mig två underbara tröjor hem. Fick slänga upp alla 15 presentkort på Gona Tricots disk och se cool ut. Har fått ätir jättegod middag, efterrätt och en massa godis. Nu ligger jag i sängen med värkande ben, och rygg. Tror jag ska slänga på ett avsnitt Desperatte Housewives och chilla gärnet likcom. Peace out

Förresten, för er som undrar på det första bilden. Det är den jämtländska Bh:n.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0