Pang

Som sagt jag fyllde ju år i Tisdags. Öppnade inte något fören klockan halv 11 på kvällen. Men Tommy fick komma hit igen, så alla var hemma. Och presenterna var verkligen värd att vänta på. Fick en skoterhjälm, pengar 15 presentkort, parfym och en digitalkamera av min älskling. Visar lite mer senare. Nu lite mer åter till dessa 15 presentkorten. Robin och Jonna ville vara lite fyndiga så dom köpte 15 presentkort med 20 :- på varje. Så nu gott folk, om det är någon som kommer med en hel hög med presentkort och stoppar upp hela kön så är det jag. Men skyll inte på mig, det är deras fel! Dom tyckte också att det var väldigt roligt att när jag skulle öppna det så smällde ballongerna så jag flög en meter upp i luften.

Sedan tänkte jag också säga det Sofia, att jag är inte klar med mina syskon än! Haha, har bara glömt bort det lite. Men det kommer att komma upp flera inlägg när jag inte har så mycket att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0