Nätter utan sömn, leder till smärta och sorg

Gillar hur söt vi blev med fisheye funktionen på min kamera.

Klockan tickar vidare. Snart slår jag en stekpanna i huvudet på mig själv. För jag vill sova. Jag kan inte. Varje gång jag lägger mig för att sova gråter jag. Jag vill veta vad det är för fel. Jag vill veta varför jag inte låter mig själv somna. Det är så jobbigt att ligga och lyssna på hur skönt Henke sover timmar innan jag somnar själv. Varför, varför får jag inte somna? Min kropp börjar protestera. Den gör ont. Men jag är inte trött. Om snart 6 timmar ska jag upp igen. Jag borde sova för länge sen. Jag försökte men gav upp. Vad är meningen att ligga och stirra ut i mörkret utan något resultat? Jag måste hitta ett sätt att trötta ut mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0