Min svaghet, din styrka

Du är min svaghet samtidigt som du är min styrka. De dagar jag sover själv gråter jag i rädsla att behöva sova själv varje natt. Men jag vet. Att bara jag somnar så kommer du stå där framför mig i ur och skur när jag vaknar. Ibland förstår jag inte hur du står ut med mig. När jag är arg, ledsen och kallar dig idiot ler du mot mig och säger något snällt. Jag vet inte vad jag gjort för att få en så bra pojkvän. Men jag har lyckats. Om du en dag skulle lämna mig skulle min värld rasa samman. Den är baserad på dig och jag vill inte ändra det minsta lilla. Jag är lycklig. Så lycklig jag kan bli. Jag har allt jag vill ha. Bara jag får göra det med dig.
Många unga förlovar sig. Jag vill inte förlova mig, inte än. Jag vill inte ha en ring på fingret bara för att ha din kärlek bekräftad. För det får jag ändå. Jag kan kolla in i dina vackra ögon och se hur du ler. Det är då jag känner mig älskad. Du behöver inte ens säga något. Bara sättet du ser på mig.
Tillsammans är vi starkast. Utan varandra skulle vi inte vara så starka som vi är. Vi står upp för varandra och finns där när det är jobbig. Ibland mer, ibland mindre. Men vi kämpar på tillsammans. Och det vill jag fortsätta att göra. 

Utan din luft, kommer jag inte kunna fortsätta andas älskling.

Kommentarer
Postat av: Agnes

ni är så underbart fina tillsammans ska du veta!

man ser när det är några som är "ment to be" <3

2011-11-02 @ 23:36:30
URL: http://agnestomasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0