Matte, nu lägenheten

Suttit och räknat matte mest hela dagen. usch säger jag bara. Men ännu en gång så räddar mamma mig när det gäller matten. Hon behövde förklara en sak lite närmare så började allt släppa. En sak som våran lärare inte ens har nämnt. Något som var så extemt viktigt för att kunna klara uppgifterna. Såå, det är riktigt synd. Men tack vare mamma så får jag nog det här att gå ihop. 

Nu ska jag ta och hoppa in i en snabb dusch fixa mig. Sedan sätter jag mig på en buss och njuter av mörkret och musiken i mina öron. Finns nog inget bättre än det ibland. När jag kommer in till stan hoppas jag på att mina bästa Marcus hämtar upp mig i stan och skjutsar hem mig till lägenheten. Hoppas också på att få sällskap av honom ett tag innan jag ska sova. Andra natten ensam i lägenheten. Undra om jag kommer få sova inatt...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0