Hela 17 nya år

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Hannahs födelsedag. Hurra hurra hurra. Vaknade idag och var ett år äldre. Alla frågar "hur känns de?" Jooo, jag känner mig jääääätte stor! Ne, jag känner precis som vanligt. Den började också som vilken annan morgon som helst och vet inte om det kommer bli så mycket speciellare, tyvärr. Då Tommy har fått åkt in på sjukhuset igen. Så om han inte får komma hem så vet jag inte om jag har så mycket att fira faktiskt. Det enda som blir speciellt är att jag får presenter ikväll. Så, bättre lycka nästa år.

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag måste bara tacka för att du tog dig tid och skrev om dina syskon. Din blogg är grym, tusen tack!

2011-11-02 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0