En saknad vän.

Började dagen med mentorstid och fota, men sedan blev det ändrade planer. Fick sms av mina kära vän Emma som ville umgås. Och vem säger nej till de liksom? Inte jag iallafall. Så blev en promenad med henne och Sune i stan. Sedan hem och Sune var för uttråkad över att ligga hemma så vi gick till dollar store och köpte ett ben till honom. Då fick han busa av sig lite också. Så när vi kom hem däckade han och somna. Jag och Emma mumsa kladdkaka och bara myste på. Tog sedan bussen till Henke och nu sitter jag här och gör ingenting. Slänger väl på ett avsnitt Desperate Housewives och väntar på att Henke ska komma hit. 

Måste också påstå att himlen var väldigt fin idag. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0