Dilemma

När det ändå inte är någon snö, kan det få se ut såhär.

Förlåt mig för dålig uppdatering. Men när jag får tid igen så kommer det komma upp en massa bilder på mig och min fina vän Julia. Jag kommer att berätta om min extremt underbara helg, bästa på länge. Men just nu sitter jag ensam i lägenheten och funderar på att ta mig ett bad. Dock fick en vän mig att inse att om jag gör det lär jag somna och vakna inatt och frysa satan. Så är det verkligen värt att ta ett bad nu? Njaa, jag vet inte de. Sitter också och lyssnar på musik med min huvudvärk som är konstant. Som kanske försvinner efter onsdag då jag ska till optikern. Som förhoppningsvis har ett svar till min huvudvärk. Om inte, vad fan beror den på då? Det är ungefär vad jag tänker på såhär på kvällskvisten. Längtar lite tills imorgon också, då min kära far med familj kommer och hälsar på mig, jippie. 

Men nu är frågan, bad eller inte...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0