Let´s party!



Jag tog mig igenom gårdagen med ett leende, även idag och imorgon. Imorgon jobbar jag min sista dag på ICA för denna sommarn. Eller ah, iallafall som schemalagd. Vilket känns sjukt skönt. Jag har tagit mig igenom sex veckor tillsammans med underbart folk där, som jag kommer att sakna väldigt mycket. Vissa dagar har varit bättre än andra, osv. Men jag trivs, och det är väl det som är huvudsaken? Så jag håller tummarna på att jag kommer få fortsätta jobba där.

Fick också min andra lön idag. 2000 gick direkt till mamma som ska in på mitt sparkonto och 2000 ligger nu i min plånbok. Men, det finns något negativt i det hela också. Att dom pengarna kommer vara borta efter helgen. För jag ska ha en sjukt rolig helg med mina underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0