Ibland saknar jag farten, känslan, adrenalinet.



Av olika önsemål så ska jag börja skriva igen. Tror kanske att jag kommer att kunna hålla igång nu när jag har en design som jag gillar och lite motivation. Tror att alla behöver en paus i sitt bloggande ibland. Men nu kör vi igång igen och hoppas att ni njuter av det ni läser. Vet inte om det är så mycket att njuta av.. men ?

Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar. Snart sätter jag mig i bilen och brummar till jobbet och tar mig igenom denna dag med ett leende. Imorgon och på onsag. Fybubblan vad skönt det ska bli när dessa 6 veckor på jobbet är avklarat. Men vet ni vad? Jag är riktigt nöjd över att jag jobbat så mycket för att jag har pengar så jag kan gå på yran osv. Det känns bra. 

Nu har jag inget mer spännande att berätta förutom att älsklingen kommer hit sen, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0