Första yrandagen =




Nästan krockat med September, helt omedvetet dessutom. Kommer hem och har en öm kropp och blödande tår. Vaknar ett flertal gånger under natten av sendrag i vänster vad. Ajajaj säger jag. Jag kommer nog inte kunna gå efter dessa tre dagar som det känns just nu. Men ikväll taggar vi för ännu en kväll med underbart folk och ser till att ha minst lika roligt som igår om inte ännu bättre?

Just det, måste också citera något helt random!

En tjej kommer fram till oss och säger "HEJ, kommer du ihåg mig? :D"
Jag "du stod framför oss på Daniel Adam Ray?"
Hon "Det var jag som fråga efter tendaren du heter lika dant som mig fast jag är JO så gissa vad jag heter!"
Jag "Johanna?"
Hon " RÄTT, jag är Jo och du är Nej!"

Det läskigaste av allt var att under hela kvällen har inte en människa kommit fram och frågat efter en tendare, men. ÄNDÅ vet hon vad jag heter!!! Det tyckte jag var extremt jävka läskigt faktiskt.. Någon som är lik mig och har samma namn? Jadu, bra fråga. Rädd blev jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0