Vinn en Goodiebag

Är extremt trött efter en hel dags jobbande. Tog emot att kliva upp då jag frös, Henke låg kvar i sängen och jag var trött. Men tog mig upp och till jobbet. Mådde lite småilla i början av dagen men det gick över. Men har fruktansvärt ont i ryggen nu så ligger i sängen och väntar på mat. Usch.. Så ikväll blir det sängen.. Någon som har filmtips? 

Tänkte också tips om en tävling som mina kära vän Moa har. Du kan alltså vinna en goodiebag som innehåller:
1 presentkort på Carlings värt 100 kronor.
1 Honeydew Honeydrops jul-ljus.
1 eyeliner från HM.
2 cream eyeshadows i färgerna lila och rosa.
1 mascara.
Vem vill inte de liksom? Gå in här och tävla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0