Jag älskar dig ♥

.
......... ... ...
Idag är det så att jag firar 9 underbara månader med min älskling. Eller ska man säga prins? För det är precis vad det är. Min prins, min drömprins. Det finns inte många som kan få mig så glad av att bara visa sig som han kan göra. Jag är alltid glad när jag är med dig. Om jag inte är de, så lyckas du alltid göra mig glad.

Det finns så många sätt man kan visa att man älskar något. Och ditt sätt är att le mot mig med dina klarblå ögon och säga "hej". Det har du alltid gjort, och den dagen du slutar med det så är det något som är fel. För jag ser lyckan i dina ögon. Och jag hoppas att du kan se lyckan i mina ögon. Genom mitt leende.

Jag tar dagarna som dom kommer med dig vid min sida. Vi skrattar, ler och är lyckliga tillsammans. Och så länge vi gör det, kommer jag aldrig släppa din hand. Jag vill gå vid din sida nu, och en lång tid framöver. Att säga föralltid är svårt att veta vid våran ålder. Men som vi sa för någon dag sedan. Det är inte omöjligt, fullt med folk runt omkring oss blev tillsammans i våran ålder och åldras nu ihop. Om dom kan, så kan vi. Eller hur älskling?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0