Jag lever

Jag tänkte bara upplysa er om att jag lever, har haft en bra jul osv. Jag har faktiskt inte varit inne på datorn särskilt mycket nu på livet och har därför inte uppdaterat. Men det är såhär att jag jobbade hela första veckan av lovet. Från morgon till kväll, och när jag kom hem var jag så trött att jag bara ville sova. För att jobba på ICA veckan innan jul är ett kaos. Mycket folk, mycket att göra och ett evigt stress. Men vi tog oss igenom det och nu är julen över.

När vi pratar om julen kan jag upplysa om att jag hade en mysig jul i gällö med min fina familj. Med god mat, bebis spyor, skratt, tomte osv. Stannade också kvar hos farmor och farfar och sov över där. Så i söndags så åkte vi till marsätt och myste med mina små troll (mina kusiner). Och det tredje trollet kommer till världen förhoppningsvis inom en månad, mysigt.

Dagmar kom också på besök och höll mig vaken i söndags natt. Skulle upp klockan 6 i måndags för att ta bussen till min älskling. Men jag tog mig upp och hade en jättemysig dag. Henke, Jonna och Marcus överraskade mig. Bästa julklappen <3 för de var såhär att Henke sa att bara vi två skulle ta oss en skotertur och grilla korv osv. Men när vi väl tog oss iväg efter många om och men så dyker jonna och Marcus upp. En väldigt bra dag!

Var också in på mellandagarean igår och shoppade upp så mycket som 995 kr om jag inte minns fel. Men de va så värt de. Hittade också min drömtröja,ä för 120 kr. Ååh, den är så fin! Åkte också iväg på middag hos henkes farmor och farfar. Med två varmrätter (ena var förrätt men de va inte riktigt någon som fattade de) och en efterrätt var man galet mätt.

Nu sitter jag hos älsklingen och spelar wordfeud mot honom. Har slagit honom 2 gånger redan, Wohooo. Vet dock inte hur det går nu... Imorgon åker vi hem till mamma och firar jul. Ska jobba på nyår och ha de roligt men de bästa på kvällen.

Bilder osv kommer upp när jag använder datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0