Mindre och mindre, större och större




Kära Bea!  hihi, nöjd nu?

Nuu har mina söta pojkar åkt hem. Vilket känns väldigt tragiskt om jag ska vara ärlig. Känns redan tomt utan dom, buhu. Men hoppas på att snart få träffa dom igen. Men ikväll beställs biljetterna till Blekinge så denna vecka ska jag hinne med mycket. Ska åka till pappa och hälsa på. För jag har nämnligen fått ännu en lillasyster, Aimeé. Ska hinna köpa en present till älsklingen som fyller år på torsdag, fira honom på fredag, packa, tvätta, städa osv. Känns som det kommer bli en späckad vecka. Kanske ska börja med att plocka undan efter helgens bravader? Ja, snart iallafall. :')

Hittade mitt inlägg! Så slapp skriva om allt.

Kommentarer
Postat av: Bea

Bea väldigt glad :)Aimeé är det vackraste namnet jag hört på länge

2011-08-07 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0