Tar med mig min älskling till mitt favoritställe.



Skjuter alltid upp allt tills sista minut. Legat i solen hela dagen, sedan soffan på altanen och kollat på Andra Avenyn. Men vet ni vad jag egentligen borde göra? Jo, städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Men det blir nog den vanliga städningen tror jag eftersom jag skjutit upp allting. Kläderna slängs in i garderoben och plockas ihop om någon vecka. Typ. Nej, men ska iallafall ta och packa om min väska och ta bort det värsta. För imorgon tar jag med mig älsklingen och åker till Ede. Mitt älskade Ede. Maja följer också med och Nova skulle vara där. Detta kan bli en riktig mysdag! Kameran följer med så bilder kommer att dyka upp.

Hörs på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0