Som jag saknar att umgås med dig.



Idag har jag konstaterat att -
* Godis är gott när man får det från läraren.
* Att jag suger på miljötjosan.
* Att jag får ångest när jag köper något, tom kollegeblock och almanacka till skolan.
* Att glass är alltid godast med min bästavän på en brygga.
* Att jag saknar att umgås och prata med Bea.
* Katter kan skrämma en när dom prasslar i gräset.
* Att man skriker när bilar "puffar" till.
* Att jag alltid får skratta med Bea.
* Sist men inte minst, jag älskar dig tjejen.

Ni förstår kanske vad jag har gjort idag? Varit med den bästa, vilket jag kommer att vara mycket mycket oftare nu. Gud som jag saknar det. Få gråta, skratta och bara ha almänt kul. Måste också berätta att jag har fått jättedåligt schema. Från onsdagarna kan jag hoppa av och skita i den. Endast jobbiga ämnen. Svenska, Engelska, Matte B osv. Men förhoppningsvis får jag det lite chillare nästa år då jag förhoppningsvis har läst klart Matte B och vi inte läser någon Naturkunskap. Då hoppas jag på samma schema som denna termin, för det betyder LEDIG HELA FREDAGEN!

Nu ska jag sööööva, love


Kommentarer
Postat av: Bea

Som jag älskar dig min vän! Föralltid, spelar ingen roll hur mycket tid som hunnit passera vi plockar alltid upp det precis där vi slutade. på topp <3

nu och föralltid.

2011-09-03 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0