Så är det att bo borta



Sådär ser mitt rum ut för tillfället, inte det finaste kanske. Men det är nämligen så att imorgon flyttar jag in till stan igen. Har i princip bara packat upp min väska från blekinge och nu håller de sista kläderna på att tvättas sedan packas allt ner igen. Sitter och skriver en inköpslista på vad det är som ska köpas imorgon också. Vuxenpoäng till mig.

* De kommande dagarna så väntas en flytt till körfältet igen.
* Bli granne med min vackra Amanda.
* Få träffa min vackra Amanda.
* Våffellunch med mina fina flickor, Jonna & Amanda.
* Bio med älskade Bea.
* Min fina pojke kommer till mig.
* Skolan börjar.

Jag tycker mina kommande dagar låter helt underbara faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

längtar så sjukt mycket tills imorgon och på måndag! det kommer bli bäst att få träffa er igen :DD <3

2011-08-27 @ 20:11:21
URL: http://wordsofalovesong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0