Outhärdigt


Som bilden visar så kanske ni förstår vad jag gör just nu. Dance Moves på Wii. Henke, André och Robin är det som gör mig sällskap denna helg. Låter helt okej i mina öron. Hade det jätte bra i stugan, badade och solade för det mesta. Men, jag ångrar nu att jag badat. Har fått över 50 vattenloppsbett. Vilket resulterar till ständigt kliande. Vissa bett är liks stora som en femkrona om inte större. Vissa lite mindre. Resluterade också till lite sömn inatt. Låg och hade panik och kliade över hela kroppen. Bättre och mer uppmuntande var det när Henke brister ut "VAFAAAAAAN?!" när jag vänder mig om och han ser min bakarm och min rygg. Nog om det. Nu har jag inte så mycket mer att berätta utan ni ska få se en hel del bilder när dom kommer in på datorn. Tror cirka 300 bilder har tagits sen i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0