Livet är underbart, när man får sova ifred



Första skoldagen avklarad, gud så jobbigt. Gick dit, fick lite papper lekte lite och gick hem. Wihoo, en 45 minuters skoldag. Inte illa. Men om jag ska vara ärlig hade jag faktiskt velat gått lite längre. Just för att jag saknat min klass så mycket. Kikade också in dom nya ettorna. Tycker lite synd om dom faktiskt. Kommer inte ihåg att vi blev utstirrade av alla tvåor, men det blir dom. höhöhöhö.

Det som däremot är lite jobbigare är att jag vaknade halv 7 imorse och kunde inte somna om. När jag väl var påväg att somna om igen vaknar jag av att det är två stycken som står ute och bråkar på våran gård. En gubbe och någon ungdom. Ja, denna unga kille drog dit polisen två gånger på samma dag för ett litet tag sen. Så han är inte så uppskattad av mina grannar. Inte heller längre av mig när han väckte mig, höhö.

Tänkte också tala om att jag helt plötsligt fått tag på en iphone. Dock inte här i Östersund, men posten är min kärlek just nu. Väntar bara på svar från honom så vi ska bestämma närmare hur vi ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0