Livet är bra, när man mår bra.



Igår när jag och mamma satt i bilen påväg till körfältet så insåg jag hur fort det går. Alla börjar ta körkort, alla har redan körkort. Men tänkte inte på den lilla detaljen att det faktiskt är jag som sitter där bakom ratten. Att det är jag som håller på att ta körkort. En skrämmande tanke faktiskt. Har också insett att det faktiskt är höst när löven börjar se ut som på bilden...

Men, det jag tänkte blogga om var min mysiga kväll igår i Jonnas lägenhet. Efter en låååååång tid ifrån varandra var det mycket som skulle diskuteras, pratas om och bara få skratta. Varma mackor, popcorn och hur många lingon finns det i världen bjöds det även på. Snart ska jag dit igen, för våffellunch. Höra om Amanda överlevde sin första skoldag osv. Sedan vidare ner på stan för ett möte med min fina vän, Bea. Bio stod på schemat men vet inte hur det blir med den saken då filmen inte visas. Jävlaskithelvete. Och sen toppen över I:et så kommer min älskling och sover här inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0