Kunde inte fått det bättre.


Där ser ni några av mina fina bett.










Detta är vad vi har roat oss med i två dagar nu. Fiskat, spelat wii, ätit god mat och bara chillat. Tror faktiskt inte att det kunde ha blivit en bättre helg om jag ska vara ärlig. Måste också berätta att jag ägde ut alla på Dance Moves idag. Lät dom bara tro att dom kunde igår, höhö. Dock sitter dom nu och spelar Guitar Hero och där äger dom ut mig branog... Men efter mycket skratt, skrik, frustrationer, flygande dosor, chips, dricka och allt som behövs måste jag påstå att jag älskar dessa människor. Deras sällskap får mig att må bra.

Imorgon beställer jag mina älskade biljetter till mitt älskade ställe.

PS. Jag kommer ha GRYM träningsvärk imorgon. Känner redan i armarna hur trött jag är. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0