Jag är för lat för att kunna ta tag i allt.



Detta med att städa är nog inte riktigt min grej tror jag. Istället för att städa har jag skjutit upp det mer och mer för varje minut som går. Nu sitter jag här och rummer ser lika dant ut som det gjorde i morse. Ovanligt att det blir så? Nej. Men imorgon ska jag banne mig ta tag i det hela. Både få ordning på mina kläder och städa upp på mitt rum. För sen kommer jag knappt vara hemma igen innan jag åker till blekinge. 

Tisdag: In till stan, umgås med folk och köpa present.
Onsdag: Sova hos älsklingen.
Torsdag: Fira älsklingen.
Fredag eller Lördag fira älsklingen igen.
Söndag:Packa

Och sedan åker jag. Peppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0